joi, 14 februarie 2013

Tutorial Cheat Engine 6.2

   
  Din moment ce toti gamerii au la un moment dat nevoie de ajutor, m-am gandit sa fac un tutorial pentru Cheat Engine, o unealta destul de buna cand vine vorba de jucarea "pe ocolite".
Daca nu aveti inca Cheat Engine il puteti lua de aici.



Pasul 1. Ce este Cheat Engine?

Cheat Engine este o unealta open-source creata pentru a te ajuta sa modifici jocurile single-player care ruleaza in Windows pentru a le face mai grele sau mai usoare in functie de preferinte, dar care contine de asemenea unelte pentru a face debugging la jocuri si chiar la aplicatii normale.
Este echipat cu un scanner de memorie pentru a scana rapid variabilele dintr-un joc si iti permite sa le modifici, dar are de asemenea un debugger, un disassembler, un assemble, un speedhack, un trainer maker si multe alte unelte folositoare. 
Pasul 2. Gasirea si selectarea procesului  
Asa cum sugereza titlul, acest pas se refera la gasirea si deschiderea procesului corect. Acest pas nu este chiar atat de important deci poti trece peste el, dar iti spune browserul de internet la care sa te conectezi corect.

Mai intai, trebuie sa deschizi jocul pe care vrei sa il modifici. Majoritatea jocurilor multiplayer nu vor ceda acestui program daca nu este folosit in mod ingenios. Pentru inceput da click pe butonul "Processes", din coltul stanga al programului..
1.Tipareste in casuta de adresa(adress bar) "about:memory"(fara ghilimele). Pe aceasta pagina se va afisa utilizarea memoriei si alte informatii de care nu avem nevoie in acest moment. Ceea ce cauti este PID al browserului pe care il vrei.
2.  De aici, mergi inapoi la Cheat Engine si pun in casuta "Value" numarul PID.
3.Click pe "hex" din dreapta tab-ului "Value". Acest lucru iti va spune prefixul browserului pe care il vrei.

Pasul 3. Cheat Engine Tutorial        


                                     In acest pas iti voi arata cum sa folosesti tutorialul pe care cei de la Cheat Engine l-au facut special pentru a ne invata pe noi, multimea cum sa le folosim programul.
1. Deschide Cheat Engine
2. Deschide Cheat Engine Tutorial din tab-ul Cheat Engine
3.Citeste ceea ce scrie in tutorial.(Daca nu te descurci in engleza cu programul lasa-mi un comentariu si te voi ajuta)
Tutorialul de la Cheat Engine, impreuna cu ceea ce am scris si eu ar trebui sa fie de ajuns sa va initieze in tainele Cheat Engine. Daca nu, exista intotdeauna Google, sau sectiunea de comentarii.

Sper ca am reusit sa va dau o idee despre ce ar trebui sa faceti pentru a putea face uz de acest program in mod ingenios.
Keep the game rollin' !


18 comentarii:

  1. Salut, ma poti ajuta cu un joc pe facebook te rog? uite id-ul meu de messenger. just_tdy. platesc, mersi

    RăspundețiȘtergere
  2. Incercam. Nu garantez ca o sa mearga pe Facebook ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Frate din cate am inteles se poate creea si hackuri pt metin nu???bagama in lista de messenger sati explik mai bn. pantazicaclaudiu

    RăspundețiȘtergere
  4. Ca sa iti explic si tie si celor care o sa mai vrea, Cheat Engine functioneaza pentru un joc din calculator, care nu se bazeaza pe un server. La Metin, ca si pe Facebook, toate datele sunt salvate pe un server si pot fi schimbate doar daca ai acces la servere(deja o dam in ilegalitati grave). Deci nu, nu merge pentru Metin. Daca ar merge ai vedea doar conturi de nivel 90 sau cat e maximul.

    RăspundețiȘtergere
  5. oare acest cheat engine merge si pe jocurile de gen tanoth sau gladiatus?

    RăspundețiȘtergere
  6. SALL Cy borg ai vrea sa ma ajuti si pe mine sa bag bani si lvl in euro truck simulator 2?

    id meu:bossflorin10

    RăspundețiȘtergere
  7. Cum il pot folosi pentru SA:MP? Adica as vrea stiu cum pot sterge istoricul de la san andreas, codurile ce le aveam in timpul jocului cand sunt controlat.

    RăspundețiȘtergere
  8. eu stiu sal folosesc dar numi merg la toate jocurile imi zice 0 adrese imi merge dar la unele care vreu numi merge imi zice 0 adrese da ca vreu sa hakeresc pe un sait de jocuri parcami merge la chamiaone parca imi merge la zombii ce sa fac? si am Cheat engin 6.3

    RăspundețiȘtergere
  9. Salut am nevoie de ajutor nu gasesc about:memory si ma ajuti la 8 BALL POOL ?
    Pe miniclip te rog Please raspuns cat mai rpd. Mersi

    RăspundețiȘtergere
  10. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  11. va rog frumos spunetimi cum pot pune un joc precum robocraft in process list
    adresa de emile, andreiclaudio235@yahoo.com
    va rog imi spuneti

    RăspundețiȘtergere
  12. cum pot sal folosesc pe fishao am incercat eu singur dar nu ma pricep

    RăspundețiȘtergere
  13. cum pot sal folosesc pe fishao am incercat eu singur dar nu ma pricep

    RăspundețiȘtergere
  14. Salutare, am reusit sa modific valorile in joc .... dar cand dau sa cumpar sau sa construiesc ceva imi deconecteaza internetul 2-3 secunde si apoi revine la valorile care le aveam. Exista ceva vreo setare pentru asta in legatura cu conexiunea la internet sa nu o mai intrerupa in cheat engine?

    RăspundețiȘtergere